Τέλος σε μία μακροχρόνια ταλαιπωρία για εκατ. ασφαλισμένους θέτει η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ «Μάθε πού ανήκεις», σύμφωνα με ανακοίνωση του φορέα.
«Μέσα στα μαρτύρια που τραβάει ο κόσμος με τον ΕΦΚΑ, είναι και το μπέρδεμα σε σχέση με το ποια είναι πραγματικά η αρμόδια υπηρεσία για το πρόβλημά του. Πιστεύω ότι το λύσαμε. Με τη νέα ηλεκτρονική υπηρεσία «Μάθε πού ανήκεις», που ξεκίνησε να λειτουργεί από σήμερα. Το πρόβλημα εντάθηκε από τη συγχώνευση όλων των Ταμείων στον ΕΦΚΑ και τις σχετικές εσωτερικές ανακατατάξεις, που πρώτα αποφασίστηκαν από την προηγούμενη Κυβέρνηση και κατόπιν έμεινε να σκεφτεί κανείς τις επιπτώσεις τους!» δήλωσε με ανάρτηση του στα κοινωνικά δίκτυα ο Υπουργός Εργασίας και
Η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ «Μάθε πού ανήκεις» σταμάτα την μακροχρόνια ταλαιπωρία για εκατομμύρια ασφαλισμένους . Με τη νέα εφαρμογή ο κάθε ασφαλισμένος μπορεί να εντοπίσει ηλεκτρονικά, έγκυρα και εύκολα την αρμόδια Τοπική Διεύθυνση στην οποία ανήκει και στην οποία πρέπει να απευθυνθεί βάσει Ταχυδρομικού Κώδικα ή Διεύθυνσης. Με αυτό τον τρόπο καταργούνται χιλιάδες επισκέψεις σε λάθος υπηρεσίες λόγω ελλιπούς ενημέρωσης των πολιτών αλλά και των ίδιων των υπαλλήλων που παρέπεμπαν τους πολίτες σε λάθος σημεία εξυπηρέτησης.
Η εφαρμογή χωρικών αρμοδιοτήτων είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο του Φορέα (www.efka.gov.gr) στη θέση (https://www.efka.gov.gr/mathepouanikeis.php).
Σημειώνεται πως η νέα αυτή ηλεκτρονική υπηρεσία έρχεται σε συνέχεια της ολοκλήρωσης της σύστασης των 117 νέων Τοπικών Διευθύνσεων του e-ΕΦΚΑ που λειτουργούν ως ενιαία σημεία εξυπηρέτησης για όλους τους ασφαλισμένους και συνταξιούχους του Φορέα.
«Εν πάση περιπτώσει το παλέψαμε κι αυτό. Και αφού ολοκληρώθηκε η εσωτερική αναδιάρθρωση που προβλεπόταν με ένα Προεδρικό Διάταγμα του Φεβρουαρίου 2019 (υποχρέωση απέναντι στους «Θεσμούς») πλέον, ο κάθε ασφαλισμένος μπορεί να εντοπίζει έγκυρα και εύκολα την αρμόδια Τοπική Διεύθυνση στην οποία ανήκει. Μπαίνει στην ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ και ειδικότερα στο https://www.efka.gov.gr/mathepouanikeis.php. Και μπορεί να εντοπίζει πού πρέπει να απευθυνθεί για το αίτημά του, αντί να γυρίζει από κατάστημα σε κατάστημα διερωτώμενος τι χρωστάει να πληρώνει αυτή την ταλαιπωρία. Δεν πανηγυρίζω για αυτό. Είναι κάτι οφειλόμενο και αυτονόητο. Το κάναμε και το σημειώνω για να το ξέρετε!», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης.