Δήλωσε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Νίκος Παππάς.
«Τρία χρόνια τώρα, ο σιδηρόδρομος πληρώνει την αχρηστία της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
Το σιδηροδρομικό δίκτυο μένει ασυντήρητο, κρίσιμα έργα παραμένουν «παγωμένα», το απαραίτητο προσωπικό όλο και λιγοστεύει.
Δρομολόγια καθυστερούν ή και ακυρώνονται με ευθύνη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train) σε καθημερινή βάση.
Μεγάλες πόλεις έχουν μείνει εδώ και μήνες χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση με ευθύνη (και) της ιδιωτικής εταιρείας.
Η σύμβαση δημοσίου – ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train) έρχεται να παρατείνει μία στρεβλή κατάσταση, όπως διαμορφώθηκε επί Ν.Δ.
Ο κ. Καραμανλής επέλεξε να μη διαφυλάξει ούτε τα συμφέροντα του δημοσίου ούτε του επιβατικού κοινού. Στη βουλή θα έχουμε να πούμε πολλά.
Άγονη δεν είναι η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, όπως θέλει η σύμβαση. Άγονη είναι η θητεία Καραμανλή», είπε.