Ανάλυση

Κτηματολόγιο Αθηνών: Βήμα- Βήμα η έκδοση αριθμού προτεραιότητας μέσα από το ktimatologio.gov.gr

Ανάλυση

Κτηματολόγιο Αθηνών: Βήμα- Βήμα η έκδοση αριθμού προτεραιότητας μέσα από το ktimatologio.gov.gr

Τη νέα πλατφόρμα για την έκδοση αριθμού προτεραιότητας για τις συναλλαγές του γραφείου του Κτηματολογίου Αθηνών ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με στόχο την εξυπηρέτηση των πολιτών χωρίς ουρές και ταλαιπωρία.

Οι περισσότερες αιτήσεις αφορούν σε καταχώριση εγγραπτέων πράξεων και χορήγηση πιστοποιητικών και αντιγράφων που δεν εκδίδονται ηλεκτρονικά.

Παράλληλα αφορά την παραλαβή πιστοποιητικών, αποσπασμάτων και αντιγράφων, αλλά και την κατάθεση αιτήσεων για εγγραφή συμβάσεων ενεχύρου του Ν. 2844/2000 καθώς και την έκδοση και χορήγηση αντιγράφων σύμβασης ή παραρτημάτων αυτής (ενεχυροφυλακείο).

Τι πρέπει να γνωρίζει ο Πολίτης:

  • Η λήψη αριθμού προτεραιότητας μέσω της πλατφόρμας αρχικά θα ισχύει για το Κτηματολογικό Γραφείο Αθηνών (με έδρα την Αθήνα), και σταδιακά θα ενταχθούν τα Κτηματολογικά Γραφεία Αττικής (με έδρα το Κορωπί) και Πειραιώς και Νήσων (με έδρα τον Πειραιά).
  • Η δυνατότητα έκδοσης αριθμού προτεραιότητας μέσω της πλατφόρμας θα δίνεται, για την επόμενη ημέρα, από τις 15:00 της προηγούμενης ημέρας έως τις 11:30 της ίδιας ημέρας.
  • Κάθε πολίτης/επαγγελματίας που προσέρχεται για την εξυπηρέτησή του στο Κτηματολογικό Γραφείο θα πρέπει να έχει εκδώσει ηλεκτρονικά αριθμό προτεραιότητας, είτε ενεργεί αυτοπροσώπως για δική του υπόθεση, είτε έχει ιδιότητα εξουσιοδοτημένου προσώπου για να ενεργήσει για λογαριασμό άλλου προσώπου, που του έχει δώσει σχετική εξουσιοδότηση.
  • Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός ενεργών αριθμών προτεραιοτήτων ανά πολίτη – ΑΦΜ για κάθε Κτηματολογικό Γραφείο είναι 4 την εργάσιμη ημέρα.
  • Πολίτες που προσέρχονται με αριθμούς προτεραιότητας που δεν είναι ενεργά ή οι οποίοι δεν έχουν εκδοθεί στα δικά τους στοιχεία, δεν θα μπορούν να εξυπηρετηθούν.
  • Το πρόσωπο που έχει εκδώσει αριθμό προτεραιότητας, κατά την έλευσή του στο κτηματολογικό γραφείο, θα πρέπει να προσκομίζει τα απαραίτητα έγγραφα ταυτοπροσωπίας, εξουσιοδότηση εάν ενεργεί για λογαριασμό κάποιου άλλου, καθώς και τον αριθμό προτεραιότητας.
  • Κάθε πολίτης που έχει εκδώσει αριθμό προτεραιότητας και δεν σκοπεύει να προσέλθει στο Κτηματολογικό Γραφείο, οφείλει να τον ακυρώσει εγκαίρως.

Πως εκδίδεται το ψηφιακό εισιτήριο

Η διαδικασία που ακολουθείται για την έκδοση αριθμού προτεραιότητας είναι σχετικά εύκολη και γρήγορη.

Ας δούμε βήμα- βήμα τη διαδικασία:

1. O πολίτης-επαγγελματίας μπαίνει στο https://ktimatologio.gov.gr/ και κάνει “κλίκ” στην επιλογή Έκδοση αριθμού Προτεραιότητας για εξυπηρέτηση σε ΚΓ

2. Στην συνέχεια συνδέεται με τους κωδικούς taxisnet. Σημειώνεται ότι ο πολίτης/επαγγελματίας πρέπει να έχει καταχωρήσει τον αριθμό του στο Εθνικό μητρώο επικοινωνίας (ΕΜΕπ)

3. Αφού εισέλθει ο πολίτης «πατάει» την επιλογή «Νέος αριθμός προτεραιότητας»

4. Στην συνέχεια επιλέγει από την λίστα των Γραφείων αυτό του Νομού Αττικής και Έδρα Αθήνα και στη συνέχεια το Κτηματολογικό Γραφείο Αθηνών

6. Έπειτα επιλέγει από τη λίστα την υπηρεσία για την οποία επιθυμεί να εκδώσει προτεραιότητα

7. Έπειτα πατάει επιβεβαίωση και στη συνέχεια Υποβολή.

Μέσα από την εφαρμογή ο πολίτης μπορεί να βλέπει σε πραγματικό χρόνο ποιος αριθμός εξυπηρετείται προκειμένου να προγραμματίσει την άφιξή του στην υπηρεσία.

Επισημαίνεται ωστόσο ότι είναι δυνατή και η ψηφιακή υποβολή συμβολαίων, χωρίς φυσική παρουσία μέσω του ktimatologio.gov.gr. Οι αιτήσεις αυτές που υποβάλλονται ψηφιακά θα διεκπεραιώνονται κατά προτεραιότητα.

You may also like